עלי פטל אדום לחליטה
עלי פטל אדום לחליטה
חליטת עלי פטל אדום להריון
אחד הצמחים המוכרים והנפוצים ביותר בשימוש בהריון. עשיר בויטמינים ומינרלים רבים, ביניהם מגנזיום, סידן וברזל. תפקידם של עלי הפטל האדום הוא לאזן את טונוס שריר הרחם ולסייע במניעת טחורים, זיהומים וויסות דימום יתר. הפטל שלנו נקי מחומרי הדברה. מומלץ לשתיה החל משבוע 35, פעמיים ביום, להקלת והזרמת הלידה ויצירת צירים אפקטיביים.
שימוש בחליטת עלי פטל לאחר הלידה
לאחר הלידה מסייע ביצור חלב וזירוז ההתאוששות וההחלמה. להכנת חליטה יש להוסיף לכף מהתערובת כוס מים רותחים, להמתין 10 דקות, לסנן ולשתות פעמיים ביום, חם או קר. אפשר להמתיק את החליטה בדבש או במולסה. מומלץ להמשיך לשתות במשך 5 ימים לאחר הלידה, כף 3 פעמים ביום. המלצת הצוות, להתחיל משבוע 35 גם עיסוי פרינאום בperi oil. כמות: 60 גרם.
כשר פרווה בהשגחת הרבנות הראשית עמק יזרעאל
משלוח מהיר עד הבית ✔
מגיע מוכן ללידה ✔
תשלום מאובטח ✔
מאות אמהות כבר בחרו בנו ✔
עוד רגע והתיק המוכן שלך בדרך אלייך 💛
Couldn't load pickup availability

מה מספרים עלינו?
רציתי להודות לך ממש מהלב, ביום רביעי ילדתי בת בריאת בשעה טובה. תיק הלידה שקיבלתי ממך ממש הציל אותי. אין לך מושג עד כמה זה עזר לי וכמה משמעותי הוא היה עבורי... בין כל המצב אני ישנה במקלט ציבורי עם בעלי והבן שלי בן השנתיים ועוד מלא אנשים, המלחמה והאזעקות, לא היה לי זמן להכין שום דבר - ואת ממש הצלחת אותי
חייבת להמליץ על תיקי היולדת של ניצן, שהגעתי אליה מאחת הקבוצות, תקשיבוווו קודם כל תיק שמכיל הכל, ראיתי את המודעה ראשון שעבר כבר בשני היה אצלי, שירות ויאיפי יחס אחד למליון הבת ילדה ביום רביעי ולא הייתה צריכה לשבור את הראש
קודם כל התיק עצמו מושלםםם ומלא סטייל, והבפנים? מוצרים שהם ממש מפתיעים ודברים שלא חשבתי עליהים כמו הגרביים החמות וקליפסים. אם היית יודעת כמה משכתי את ההכנה של התיק עד שאמא שלי קנתה לי, היית צוחקת! הוספתי את הפריטים שלי וילדתי שלמות! שלמות! שלמות!
היי ניצן קיבלי את התיק שלך כמתנה לפני הלידה, והוא פשוט גאוני! אני בהריון ראשון וכל כך הלכתי לאיבוד מה אני צריכה לקחת איתי ופשוט עשית לי סדר וחסכת לי לקנות גם תיק החתלה שזה בכלל!!!
חייבת להמליץ! הריון - 3 שבוע 38 ולא, לא ארגנתי תיק לידה עם עוד 3 ילדים בבית. ראיתי את התיק של ניצן וישר הפכתי את העולם כדי שהוא יגיע אלי כמה שיותר מהר. ביום שבת התחלתי להרגיש הפחתה בתנועות העובר והלכנו למיון הנשים שם החליטו שכדאי להתחיל לילד אותי והכל בהפתעה גמורה - עכשיו תחשבו על בעלי איך הוא היה מקבל את זה? "ביי אני שולחת לך רשימה באורך הגלות כי שולחים אותי ללדת עכשיו"! לבין "בייב יש תיק לבן מהמם תביא אותו כי כנראה שולחים אותי ללידה"
כמובן שלא התפאקתי וישר פתחתי את התיק, וחייבת לציין להריון שלישי זה הדבר הכי מחושב וטוב משעשיתי לעצמי! במיוחד שבלידה הקודמת לא הספקתי לקחת איתי כלום זה מוריד הרבה מחשבה וצורך לארגן הכל מראש!! מושלם מושלם, התיק מהמם ובטוח ישמש אותי וכמובן הדברים שבפנים, רואים שהושקעה מחשבה עלד לפרטים הקטנים של מה שאנחנו באמת צריכות אז תודה רבה לך