פד מקרר לנשים אחרי לידה
פד מקרר לנשים אחרי לידה
התחבושת של בייבי טבע ייחודית ומתאימה לנשים לאחר לידה להקלת כאבים והרגעת המקום במקרים של תפרים, טחורים ובצקות לאחר לידה.
קופסת פד פרינאום של בייבי טבע כוללת שלוש יחידות. כל פד מכיל מלחים ומים מתחת לשכבת בידוד פנימית, הפדים האלה נמצאים בשימוש בבתי חולים בארה"ב ובעלי יכולת ספיגה של 200 מ"ל נוזלים לכל יחידה.
הפד מתקרר באמצעות פעולה של "סחיטה" אשר שוברת צינורית הנמצאת בו ומשחררת אמוניום ניטראט. הפד מתקרר בשניות ונשאר קר לכ3 שעות.
בשונה מפד מגנזיום הניתן לעיתים במסגרת בתי חולים, כאן מדובר בפתרון זמין לשימוש ביתי, פשוט להפעלה, שאינו נמס ואינו מוגבל בזמן או בתדירות השימוש.
בשל תכונותיו הרבות: ספיגה, קירור, הקלת כאב, הורדת נפיחות, נוח לשימוש ואינו מרטיב.
פד זה הנו ללא ספק פריט חובה בתיק הלידה של כל יולדת להקלה על הכאבים והמיחושים שלאחר הלידה.
כמות: 3 פדים במארז
משלוח מהיר עד הבית ✔
מגיע מוכן ללידה ✔
תשלום מאובטח ✔
מאות אמהות כבר בחרו בנו ✔
עוד רגע והתיק המוכן שלך בדרך אלייך 💛
Couldn't load pickup availability

מה מספרים עלינו?
רציתי להודות לך ממש מהלב, ביום רביעי ילדתי בת בריאת בשעה טובה. תיק הלידה שקיבלתי ממך ממש הציל אותי. אין לך מושג עד כמה זה עזר לי וכמה משמעותי הוא היה עבורי... בין כל המצב אני ישנה במקלט ציבורי עם בעלי והבן שלי בן השנתיים ועוד מלא אנשים, המלחמה והאזעקות, לא היה לי זמן להכין שום דבר - ואת ממש הצלחת אותי
חייבת להמליץ על תיקי היולדת של ניצן, שהגעתי אליה מאחת הקבוצות, תקשיבוווו קודם כל תיק שמכיל הכל, ראיתי את המודעה ראשון שעבר כבר בשני היה אצלי, שירות ויאיפי יחס אחד למליון הבת ילדה ביום רביעי ולא הייתה צריכה לשבור את הראש
קודם כל התיק עצמו מושלםםם ומלא סטייל, והבפנים? מוצרים שהם ממש מפתיעים ודברים שלא חשבתי עליהים כמו הגרביים החמות וקליפסים. אם היית יודעת כמה משכתי את ההכנה של התיק עד שאמא שלי קנתה לי, היית צוחקת! הוספתי את הפריטים שלי וילדתי שלמות! שלמות! שלמות!
היי ניצן קיבלי את התיק שלך כמתנה לפני הלידה, והוא פשוט גאוני! אני בהריון ראשון וכל כך הלכתי לאיבוד מה אני צריכה לקחת איתי ופשוט עשית לי סדר וחסכת לי לקנות גם תיק החתלה שזה בכלל!!!
חייבת להמליץ! הריון - 3 שבוע 38 ולא, לא ארגנתי תיק לידה עם עוד 3 ילדים בבית. ראיתי את התיק של ניצן וישר הפכתי את העולם כדי שהוא יגיע אלי כמה שיותר מהר. ביום שבת התחלתי להרגיש הפחתה בתנועות העובר והלכנו למיון הנשים שם החליטו שכדאי להתחיל לילד אותי והכל בהפתעה גמורה - עכשיו תחשבו על בעלי איך הוא היה מקבל את זה? "ביי אני שולחת לך רשימה באורך הגלות כי שולחים אותי ללדת עכשיו"! לבין "בייב יש תיק לבן מהמם תביא אותו כי כנראה שולחים אותי ללידה"
כמובן שלא התפאקתי וישר פתחתי את התיק, וחייבת לציין להריון שלישי זה הדבר הכי מחושב וטוב משעשיתי לעצמי! במיוחד שבלידה הקודמת לא הספקתי לקחת איתי כלום זה מוריד הרבה מחשבה וצורך לארגן הכל מראש!! מושלם מושלם, התיק מהמם ובטוח ישמש אותי וכמובן הדברים שבפנים, רואים שהושקעה מחשבה עלד לפרטים הקטנים של מה שאנחנו באמת צריכות אז תודה רבה לך